OC Oudercommissie

Leren is en blijft de basistaak van de school, maar ook de activiteiten er omheen maken dat de basisschooltijd voor u en uw kind(eren) een onvergetelijke tijd wordt.

De oudercommissie organiseert en/ of ondersteunt de activiteiten die buiten het schoolprogramma horen, maar wel op of vanuit school plaatsvinden. Denk hierbij aan sinterklaasfeest, Kerst, Pasen, Laatste schooldag, en nog veel meer grote en kleine evenementen. Tevens dragen ze ideeën aan en helpen bij de uitvoering van bijv.: ouderavonden, schoolreisjes, de oud-papieractie, feesten en vieringen.

De activiteiten van de oudercommissie dragen vooral bij aan het plezier van de kinderen onderling, maar is ook een goede manier om de contacten tussen leerlingen, leerkrachten en ouders te bevorderen.

De oudercommissie bestaat uit ouders en verzorgers van de kinderen die bij CBS Ravelijn staan ingeschreven:

voorzitter Netty Bos- Veneman, secretaris David Chelladurai, penningmeester Nicole van der Wielen en de leden:

Magreet Bolt, Stephanie Hansen, Ingrid Koopmans, Marie Louise Kuipers, Hilde Jansema, Denise Woldendorp en Joyce Drent.

Vanuit Ravelijn: Joke Drijfhamer en Jenny Oosterhuis.

Voor alle activiteiten door het schooljaar heen, hebben we de hulp van alle ouders hard nodig! Deze hulpouders kunnen meehelpen in het organiseren, en of ondersteunen van de activiteiten om zo samen met het schoolteam een mooie herinnering toe te voegen aan de schooltijd van de kinderen!

Ze zijn te bereiken via mail: or.ravelijn@noordkwartier.nl